úterý 27. září 2011

Čtvrteční report


Stalo se pro mne už takovým příjemným zvykem proběhnout se s partičkou podobně na běhu závislých lidí. Většinou běhám sám v docela exotických časech typu „až děti spí“ tak je to pro mě řekl bych kulturní akce.

Vybíhá se každý čtvrtek v 18:30 z pod Železničním mostem.

Tentokrát jsem si řekl, že mi běžná desítka z Výtoně do Modřan nebude stačit a tak jsem celý nedočkavý běžel z Hradčanské ke Karlovu mostu a dále skrz Kampu na Železniční most. Moc pěkný výklus, takový kochací :-). Na místo srazu jsem, ale dorazil již v 18:00 tak jsem si to ještě natáhnul na Žofín, kde jsem si dal vítězné kolečko za komentářů již mírně podroušených mlaďochů a vrátil jsem se zpět.

Tentokrát se nás sešlo asi dvanáct, myslím, že to byla rekordní účast :-) /pozn.red.nebylo, bylo nás už i 19 a to byl mazec/. Po nezbytném potlachání jsme vyrazili směr botel Racek na rozcvičku. Po protažení a běžecké abecedě jsme pokračovali dál do áleje za Ledárnami. Zde nám Lenka připravila předvapení a to souboj štafet v běhu na 500m. Pod hustými stromy už byla poměrně velká tma a tak jsme trochu děsili projíždějící cyklisty, kteří brblali, ale sami byli povětšinou také neosvětleni. Nás tma spíše zaskočila, příště se plánuje vzít několik čelovek. U cyklistů to je spíše snaha nepřetížit své kolo světly :-) co kdyby si tím zhoršili aerodynamiku.
Pak už následoval jen doběh či úprk, podle stavu žízně do Modřanského biografu s „čistou hlavou“ na pivko od Humpolce :-).

Ale stále mi vrtá hlavou co si dal ten den Marcel k jídlu, že byl tak neklidný a pobíhal stále tam a sem. Už ani nevím kolikrát jsme ho na trase potkali :-).

Článek i s obrázky naleznete na utikej.blogspot.com

Žádné komentáře:

Okomentovat