středa 24. listopadu 2010

Nike+ SportBand v2

Je trochu sofistikovanější krokoměr s akceleračním piezo senzorem. Kdysi, když jsem začínal cíleně pobíhat po lese (7/2007), jsem si pořídil k iPadu Nano Nike+ Sport Kit. Ten umožnil do iPadu zaznamenávat tempo, vzdálenost a kalorie. Díky absenci měření tepu (už to neplatí) a principu hecování do uší se mi povedlo se asi 3x během roku přetrénovat :-). 
Nike+ SportBand verze 2

Nike SportBand je vlastně to samé jen bez iPadu :-). Získal jsem jej při jedné soutěži pořádané fy. Nike "startovné na 1/2marathon do Košic" (Medzinárodný maratón mieru 2009). Od 31.8.2009 do 20.9.2009 se muselo naběhat co nejvíce km s technologií Nike+. Vstával jsem ráno za tmy a běhal a na Šumavské dovolené jsem (taky :-) běhal kolem Vchynicko-tetovského plavebního kanálu tam a zpět a zakončil to odskočením si na Baroko cross maraton 2009, který jsem skoro nedoběhl v čase 4:56:23, protože jsem byl utahaný z toho soutěžení a zrazoval mě vaz v koleni. Nebylo se čemu divit, nikdy jsem takový záhul neabsolvoval. Nakonec jsem získal možnost letět a startovat v Košicích na půlmaratonu. Naštěstí byl až 4. října, jinak bych zhebnul :-). Ale bylo to těsné, naběhal jsem 362km a Jarmila Holasová, se kterou jsme se střídavě přetahovali, 350km. Výsledný cílový čas v Košicích 1:48:32 sice nebyl nic moc, ale atmosféra byla naprosto úchvatná. Všichni tam fandili, né jako na pražských PIMs, kde lidi jen tak koukaj.

SportBand používám dodnes, i když jsem si pořídil sporttester, jako zálohu. Pokud se nakalibruje tak je docela přesný.

Žádné komentáře:

Okomentovat