sobota 27. listopadu 2010

První sníh

Dnes byl krásný den, napadlo pár centimetrů sněhu a svítilo sluníčko. Dokonalá kombinace na to jít se proběhnout. Rodina ráno odjela na návštěvu a já měl program jasný. Stihnout co nejdříve pořezat hromadu dříví. Trvalo mi to trochu déle než jsem doufal, ale po 3 hodině odpoledne se mi podařilo vyrazit. Protože mi bylo jasné, že to do západu slunce nestihnu, tak jsem se docela nabalil a pro jistotu jsem si vzal i nesmeky.
Vzal jsem psa Fí - fenku anglického bullterriera a vyběhli jsme. Hned po pár metrech jsem nesmeků nelitovat, sice jsou s nima boty skoro dvakrát těžší, ale všade byla slušná ledovka. Blížili jsme se k Modřanské rokli a z kopce jsme předběhli nějakého kolistu na horalu. Vypadal z toho dost přešle :-) dost mu to klouzalo a bál se to pustit. Seběhli jsme asi v půlce Modřanské rokle po můstku a dali se směrem dolů.

Modřanská rokle

Oba jsme si užívali ten bílý klid. A protože bylo v rokli už trochu příšeří tak tam moc lidí nebylo, pustil jsem Fí na volno. Lítala z kopce do kopce jak šílená :-).

Bull letící nad potokem :-)
Dole na konci rokle jsme to otočili a vyběhli nahoru k nádrži, kde je moc šťavnatá zatáčka do prudkého kopce. Vypadalo to spíš jak klouzačka, naštěstí jsme oba měli drápy :o). Dál jsme to protáli na Písnici.

Nádrž v Modřanské rokli
A odtamtud cyklostezkou na Cholupice. Kousek za koňským statkem mi mrcha zmizela v šeru na poli a než se za 10 minut vrátila docela jsem vymrzl. Lítala tam a sem po poli, no prostě štěně bullterriera :-). Protože k mé nelibosti koně rozdupali zkratku mezi poli k záchranné stanici pro ptactvo Merlin do "pokolenabahno" museli jsme se kousek vrátit a vzít to Cholupicemi po silnici. Jako bonbónek a jako pomstu pro Fí za ten zdrh jsme to střihli napříč polem místo po cestě. Mírně se to bořilo a ten kiláček bulla dodělal :-)... no mě teda taky.
Pak už to bylo jen prokličkování po Cholupičáku a byli jsme doma. Bez pár metrů 10 kiláčků, ale docela výživných :-). Fí se nažrala a spí jak špalek :-), úkol od ženušky "zničit bulla" byl splněn :o).


Žádné komentáře:

Okomentovat